Update 26 maart, 10.00 uur

Beste E-Zorg gebruiker,

Zoals u heeft gemerkt is de performance van onze Zorg Messenger dienst niet stabiel geweest de afgelopen dagen. Dit heeft ons doen besluiten om ook in deze buitengewoon drukke tijd te kiezen voor een upgrade van ons platform voor de Zorg Messenger met als doel de performance voor u als gebruiker te verbeteren. Indien u nu contact opneemt met de helpdesk over de functionaliteit van de Zorg Messenger Chat & Video willen we u verzoeken om eerst zelf te controleren of u de laatste versie van de Zorg Messenger app gebruikt. Bij Apple is dit versie 2.9 en bij Android is dit versie 2.4.1. Indien u na de update van de Zorg Messenger app nog steeds hinder ondervindt verzoeken wij u om een nieuwe melding te maken van uw probleem via onze website: https://www.ezorg.nl/contact/

Met vriendelijke groet,
Het E-Zorg Team

 

 

Oorspronkelijk bericht

Zoals u heeft gemerkt is de performance van onze ZorgMessenger dienst niet stabiel geweest de afgelopen dagen doordat het gebruik enorm is toegenomen. Dit heeft ons doen besluiten om ook in deze buitengewoon drukke tijd een upgrade van ons platform voor de Zorgmessenger door te voeren met als doel de performance voor u als gebruiker te verbeteren. Tussen woensdag 25 maart 18:30 uur en donderdag 26 maart 17:00 uur kunt u door de upgrade werkzaamheden kortstondige onderbrekingen ondervinden. Onze excuses voor het ongemak.

KPN E-Zorg, 25 maart 2020